Vážení návštěvníci,
v souvislosti s Nařízením EU č. 2016/679 o ochraně osobních údajů /GDPR/, jsme povinni Vás informovat o tom, jak nakládáme s Vašimi osobními údaji a jaká jsou Vaše práva ve vztahu k osobním údajům, které zpracováváme.
Správcem Vašich osobních údajů je Městské středisko kultury a sportu Sezimovo Ústí, náměstí Tomáše Bati 701, 391 02 Sezimovo Ústí.
Městské středisko kultury a sportu
náměstí Tomáše Bati 701, 391 02 Sezimovo Úst
ICO:711 95 424, příspěvková organizace zapsaná
v rejstříku příspěvkových organizací vedeném Krajským
soudem v Českých Budějovicích pod sp. zn. Pr 459
Bank. spojení: Česká spořitelna, č. účtu: 705978359/0800
tel.: 736 523 288, e-mail: spektrum@sezimovo-usti.cz
Všeobecné obchodní podmínky
1. Úvodní ustanovení
2. Vysvětlení pojmů
3. Zakoupení vstupenky
4. Ostatní podmínky
5. Ochrana osobních údajů
3.1. Totožnost a kontaktní údaje správce
Správcem Vašich osobních údajů je:
3.2. Účely a právní základ zpracování
Vaše osobní údaje zpracováváme pro následující účely:
3.3. Oprávněné zájmy správce
Vaše osobní údaje můžeme zpracovávat na základě našich oprávněných zájmů, jako je vylepšování našich služeb, ochrana našich práv a majetku, nebo zabezpečení našich systémů.
3.4. Příjemci nebo kategorie příjemců osobních údajů
Vaše osobní údaje mohou být sdíleny s následujícími kategoriemi příjemců:
3.5. Předávání osobních údajů do třetích zemí nebo mezinárodních organizací
Vaše osobní údaje nepředáváme mimo Evropskou unii. Pokud bychom je předávali do třetích zemí, zajistíme, že budou přijata vhodná opatření, jako například použití standardních smluvních doložek schválených Evropskou komisí.
3.6. Doba uchovávání osobních údajů
Vaše osobní údaje uchováváme po dobu nezbytnou k naplnění účelů, pro které byly shromážděny:
3.7. Práva subjektů údajů
Máte následující práva týkající se ochrany Vašich osobních údajů:
3.8. Právo podat stížnost u dozorového úřadu
Pokud se domníváte, že zpracováváme Vaše osobní údaje v rozporu s právními předpisy, máte právo podat stížnost u dozorového úřadu:
3.9. Automatizované rozhodování a profilování
Vaše osobní údaje nezpracováváme prostřednictvím automatizovaného rozhodování ani profilování.
3.10. Zákonný nebo smluvní požadavek na poskytnutí údajů
Poskytnutí Vašich osobních údajů je nezbytné pro uzavření a plnění smlouvy. Pokud tyto údaje neposkytnete, nebudeme schopni zpracovat Vaši objednávku.
6. Odstoupení od smlouvy
7. Rozhodné právo, soudní místo a mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
8. Závěrečná ustanovení
Společnost Ticketware s.r.o. není poskytovatelem platební služby, ale majitelem licence Ticketware pro propojení na platební bránu GoPay. Kontaktní údaje: Ticketware s.r.o. se sídlem Nad pískovnou 1450/5, Krč, 140 00 Praha 4, IČ: 03485285, DIČ: CZ03485285. Informace: help@cinemaware.eu. Výběrem platební metody a kliknutím na tlačítko “Pokračovat” potvrzuji souhlas se všeobecnými obchodními podmínkami zařízení. Společnost Ticketware s.r.o. řeší reklamace plátců kartou v zastoupeni za své klienty (3.strana)
Po potvrzení objednávky má Plátce možnost využít službu bankovního převodu, která ho přesměruje na internetové bankovnictví jeho banky. Plátce prostřednictvím internet bankingu odešle Platbu. Prodávající expeduje lístky ihned po přijetí potvrzení o úhradě. Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti GoPay s.r.o. bankovního převodu nebo Platba kartou.
Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.
Zakoupením vstupenek/doplňkového zboží dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb.
Uživatel nesmí využívat Rezervační a nákupní systém způsobem, který by mohl snížit jeho hodnotu a/nebo poškodit, upravit, znemožnit, přetížit nebo zhoršit funkci části a/nebo celku Rezervačního a nákupního systému, či infrastruktury Poskytovatele zahrnující jakékoliv pasivní a/nebo aktivní prvky infrastruktury a/nebo síťová zařízení, či servery. Uživatel nesmí zneužívat, blokovat, modifikovat či jinak měnit jakoukoliv část Rezervačního a nákupního systému, nebo se jen pokusit narušit stabilitu, chod nebo data Rezervačního a nákupního systému. Provozovatel nenese zodpovědnost za případné neoprávněné zásahy třetích osob, v důsledku čehož tyto osoby neoprávněně získají přístup k osobním údajům uživatele a/nebo k jeho uživatelskému účtu a/nebo k příslušné databázi poskytovatele tyto údaje použijí, využijí, zneužijí nebo zpřístupní tyto údaje třetím osobám. Jakékoliv výše uvedené činnosti mohou být trestné!
Platba „Twisto“ je poskytována společností Twisto payments a.s., IČO: 01615165, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 19085, se sídlem na adrese Újezd 450/40, Malá Strana, 118 00 Praha 1 na základě Twisto faktury postoupením pohledávky na úhradu platby s prodlouženou splatností společnosti Twisto payments a.s., a to za podmínek uvedených ve „Všeobecných obchodních podmínkách pro zákazníky služby „TWISTO“.
V případě, že Kupující využije službu „Twisto“ zprostředkovanou Prodávajícím a poskytovanou ze strany Twisto payments a.s., je Kupující povinen uhradit platbu (tj. celkovou kupní cenu a náklady na dopravu zboží) do 14 dnů ode dne doručení zboží.
K uzavření kupní smlouvy dojde vyplněním objednávky ze strany Kupujícího, akceptací objednávky ze strany Prodávajícího (písemným potvrzením elektronickou poštou) a úhradou objednaného zboží Kupujícím nebo využitím služby „Twisto“.
Kupující souhlasí s tím, že vybráním služby Twisto v nákupním košíku Obchodníka a po následném schválení platby Twistem,akceptuje „Všeobecné obchodní podmínky pro zákazníky služby „TWISTO“.
Zkontrolujte si, prosím, zadanou e-mailovou adresu. Na zadaný e-mail mohou být zaslány objednané a uhrazené vstupenky nebo e-mailová zpráva potřebná k vyzvednutí vstupenek v pokladně provozovny. Na nesprávné zadaný e-mail nelze uplatňovat reklamaci a ani vyžadovat navrácení uhrazené částky za vstupenky.
Podívejte se, zda řešení na Váš problém nenajdete v seznamu nejčastějších problémů:
Pokud v e-mailové zprávě, kterou jste obdrželi spolu se vstupenkami, není uvedeno jinak, tak vstupenky není třeba vytisknout a postačí, když se při vstupu do sálu prokážete mobilním telefonem se staženými rezervací vstupenek s čitelným čárovým kódem.
Děkujeme, že šetříte životní prostředí a netisknete elektronické vstupenky.
Žádný problém. Vstupenky je možné uhradit přes internetové bankovnictví těch bank, které máte v nabídce při platbě. V případě, že se tam Vaše banka nenachází použijte prosím možnost Platba kartou. Jde o standardní platbu kartou a je možné zaplatit všemi uvedenými typy karet.
Pokud ještě platba nebyla provedena (např. Jste zrušili nákup před platbou a pod.) A Vámi zvolené sedadla jsou ještě obsazena, prosím opakujte nákup později. Vámi obsazena místa budou uvolněny do prodeje do 30 minut od Vašeho neúspěšného pokusu o nákup.
Vstupenky nemám rezervované - V případě, že dané vstupenky nemáte rezervované a o představení je velký zájem a očekává se brzké vyprodání představení, doporučujeme Vám nečekat a zakoupit si jiná místa.
Vstupenky mám rezervované - V případě, že dané vstupenky máte rezervované, opakujte prosím platbu po uplynutí 30 minut.
Při platbách máme s bankami nastavený a dohodnutý časový limit na zpracování platby 25 minut. Za tento čas musí banka platbu ověřit, zpracovat a zaslat nám potvrzení o zrealizované platbě.
Ve Vašem případě však banka platbu neprovedla v tomto limitu. Proto byly Vámi obsazena místa uvolněné do dalšího prodeje a nákup vstupenek je třeba zopakovat.
Vrácení prostředků - V případě, že Vám byly finanční prostředky staženy z vašeho bankovního účtu, do 3 pracovních dnů od platby Vám budou peníze automaticky vráceny na Váš účet.
Vstupenky nemám rezervované - V případě, že dané vstupenky nemáte rezervované a o představení je velký zájem a očekává se brzké vyprodání představení, doporučujeme Vám zakoupit si jiná místa a použít přímo platbu kartou namísto bankovního převodu.
Vstupenky mám rezervované - V případě, že dané vstupenky máte rezervované, opakujte prosím platbu po uplynutí 30 minut.
Omlouváme se za vzniklé komplikace a nepříjemnosti, avšak chování bank a jejich případné technické odstávky neumíme ovlivnit.
Pokud ještě platba nebyla provedena (banka má technickou odstávku apod.) A Vámi zvolené sedadla jsou ještě obsazena, prosím opakujte nákup později. Vámi obsazena místa budou uvolněny do prodeje do 30 minut od Vašeho neúspěšného pokusu o nákup.
Vstupenky nemám rezervované - V případě, že dané vstupenky nemáte rezervované a o představení je velký zájem a očekává se brzké vyprodání představení, doporučujeme Vám nečekat a zakoupit si jiná místa.
Vstupenky mám rezervované - V případě, že dané vstupenky máte rezervované, opakujte prosím platbu po uplynutí 30 minut.
Využijte platbu kartou - V případě, že technická odstávka banky bude trvat delší dobu, můžete při nákupu využít Platbu kartou.
Opětovné zaslání vstupenek - Zašlite nám Variabilný symbol alebo ID platby na e-mailovú adresu info@ticketware.cz a my Vám vstupenky opätovne zašleme.
Nedostatek času do začátku představení - V případě, že je do začátku představení už málo času, nahlaste v pokladně Variabilní symbol nákupu a naši pokladníci Vám vydají klasické papírové vstupenky.
E-mail se vstupenkami se může nacházet v různých složkách - Zkontrolujte si prosím všechny složky doručené pošty, včetně Spamu, Nevyžádané pošty, Reklamy, Sociálních sítí apod.
Plná e-mailová schránka - Ověřte si prosím, zda nemáte plnou poštovní schránku, což brání přijetí e-mailu se vstupenkami. Po uvolnění přeplněné poštovní schránky Vám systém automaticky odešle vstupenky ještě jednou.
Nesprávná e-mailová adresa - V případě, že jste neobdrželi vstupenky, je možné, že jste při nákupu vstupenek omylem zadali nesprávnou e-mailovou adresu. V takovém případě nám zašlete Variabilní symbol nebo ID platby na e-mailovou adresu info@ticketware.cz a my Vám vstupenky opětovně zašleme.
Nedostatek času do začátku představení - V případě, že je do začátku představení už málo času, nahlaste v pokladně Variabilní symbol nákupu a naši pokladníci Vám vydají klasické papírové vstupenky.
Opětovné zaslání vstupenek - Zašlete nám Variabilní symbol nebo ID platby na e-mailovou adresu info@ticketware.cz a my Vám vstupenky opětovně zašleme.
Nedostatek času do začátku představení - V případě, že je do začátku představení už málo času, nahlaste v pokladně Variabilní symbol nákupu a naši pokladníci Vám vydají klasické papírové vstupenky.
Nenašli jste odpověď? Kontaktujte prosím naši technickou podporu e-mailem na info@ticketware.cz
Pokud i vy patříte k těm, kteří si vstupenky na představení rádi kupují dopředu, doporučujeme využít možnost nákupu vstupenek na našem webu.
Zajistit si vstupenky online dopředu má své výhody
MailTicket - vstupenka vždy po ruce!
Na naší webstránce máte možnost zakoupit vstupenku přes internet a okamžitě ji zaplatit platební kartou nebo převodem. Není nutná tisk vstupenek. Stačí, když na vstupu do sálu ukážete na svém mobilu e-mail se vstupenkou.
Máme pro vás perfektní tip na dárek! Naše dárkové karty mají Přednabitý kredit, který lze využít k návštěvě našich představení.
Plastová dárková karta je zabalena v pěkném obalu a jejím posláním je někoho potěšit. Na výběr máte z několika barevných a tematických motivů, které můžete zkombinovat podle sebe.
Určeno:
Zapomeňte na pyžama, pantofle nebo kosmetiku! Darujte svým milovaným něco originálního, věnujte jim zážitek.
Zakupte v naší pokladně.